Skip to content

  • Ana Sayfa
  • Haber
  • Ekonomi
  • Sağlık
  • Eğitim
  • Teknoloji
  • Tanıtım
  • İletişim

Malatya’daki Depremin Ardından Bakan Uraloğlu’ndan Açıklama: “Altyapıda Herhangi Bir Sorun Yok”

Posted on 20 Mayıs 2026 by Ahmet Arslan

20 Mayıs 2026 tarihinde Malatya’da meydana gelen 5,6 büyüklüğündeki depremin ardından Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu açıklamalarda bulundu. Bakan Uraloğlu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Malatya’da yaşanan depremden etkilenen tüm vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. İlk belirlemelere göre kara yollarımızda ve haberleşme altyapımızda herhangi bir olumsuzluk bulunmamaktadır. Tüm güzergahlarda inceleme ve takip çalışmalarımız, ilgili kurumlarımızla koordineli bir şekilde titizlikle sürdürülmektedir,” ifadelerini kullandı. Bakan, ayrıca, “Rabb’im ülkemizi ve milletimizi her türlü afetten korusun,” diyerek vatandaşlara selamlarını iletti.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, deprem sonrası gerekli önlemleri alarak çalışmalarını sürdürmekte, güvenli ulaşım ve iletişim altyapısının korunması için tüm imkanlarını seferber etmektedir.

Posted in Eğitim

Yazı gezinmesi

Dolar/TL 45,60 Seviyelerinde Seyrediyor →
← Köyceğiz Meslek Yüksekokulu’nda Öğrenciler ve Sektör Temsilcileri Buluştu

Author: Ahmet Arslan

Copyright © 2026 | Design by ThemesDNA.com
beylikdüzü escort
avcılar escort
esenyurt escort
beylikdüzü escort
bahçeşehir escort
istanbul escort
Office Lisans Satın Al